Indlægs Arkiv

Aishas hvalpe

I dag tog jeg Aishas hvalpe med om bagved gården for første gang. De er nu fyldt 1 mdr, men verden var lige pludselig så stor og selvom de hurtigt gik lidt på opdagelse, så kan man godt se på billederne at de føler sig lidt trykket. Jeg har forsøgt at tage billeder der viser dem som de er og især er det blevet meget tydeligt at de er meget forskellige i farverne. De har også fået navne og de kom til at hedde Askim`s og det giver jo sig selv. Kalde navnet var heller ikke så vanskeligt for med

Du kan læse resten af, Aishas hvalpe her.!

Evita – Min lille hjælper

Evita er altid lige hvor jeg er. Jeg var gået hen til bordet for at hente flere skruer, så jeg kunne sætte de sidste to hjul under hvalpesengen. Da jeg vendte mig om var Evita kravlet op på bunden af kassen og den var jo spændende og lidt vanskelig at gå på, for når den var vendt på hovedet, så skrånede den fordi den var højest i bagkanten. Det kunne dog ikke holde hende tilbage, alt skal jo snuses til og bides i over det hele.

Skønne Grothovda`s Evita hjælper til

Du kan læse resten af, Evita – Min lille hjælper her.!

Marshall og Evita på besøg

Jeg skulle på besøg hos en familie med Marshall, fordi vi skulle se om det ville gå godt at præsentere ham i deres flok, med henblik på at han skulle bo hos dem permanent. Inden jeg kan komme ud af døren skal jeg have alle hundene ind og den der nu skal med ud skal have sele og snor på. Da jeg var færdig tager jeg lige et hurtigt overblik og alt ser roligt og fornuftigt ud, så jeg tager ham med ud og får låst af. Da jeg kom ud til lågen sad lille kloge Evita pænt og ventede

Du kan læse resten af, Marshall og Evita på besøg her.!

DK17690/2019 Askim`s Ma-Oth Kevin = Gustav

For nogen dage siden var Gustav på besøg her og jeg forsøgte at tage nogle gode billeder af ham. Jeg var da ret godt tilfreds med resultatet og i dag fik jeg så disse billeder tilsendt af Susan der ejer ham. De må jo også lige lægges ud på min hjemmeside, for de er væsentligt bedre end dem jeg fik taget og dem her vil jeg absolut gerne vise frem ( Jeg har fået lov af Susan ). Jeg var jo med på turen da han skulle øjenlyses og når han i forvejen er PRA 3 fri, blev øjenlyst =

Du kan læse resten af, DK17690/2019 Askim`s Ma-Oth Kevin = Gustav her.!

Kevin = Gustav på besøg

DK17690/2019 Askim`s Ma-Oth Kevin = Gustav har været på besøg i dag og så må jeg da lige vise et par billeder af ham, hvor han er ude på gårdspladsen sammen med Tiara. Han var helt klar til damesjov og inviterede hende helt efter bogen, selvom hun slet ikke var i løbetid. Tiara syntes vist at han var meget sød, men han skulle da ikke begynde vise sig som parrings interesseret hanhund, for så kunne hun godt gøre helt klart, at det var hun ikke interesseret i. Det var jo Gustav jeg ville have billeder af og så er det

Du kan læse resten af, Kevin = Gustav på besøg her.!

Dejligt besøg i kennelen i dag

I dag har jeg haft besøg af nogle skønne hunde og deres mennesker. Det var Flyckts Alex som nu hedder Anton, Askim`s Ida-Ho Malik som nu hedder Loui og lille Daimi som jeg godt ved hvor kommer fra, men jeg tror ikke jeg har hørt noget navn andet end at hendes navn nu skal være Daimi. Her var jo også min smukke nye tæve Grothovda`s Evita ( som kun har været her nogle få dage ) og hvis mor er Askim`s Tia-Go Attila som kaldes Sofie. Det var bare så hyggeligt og lille Evita blandede sig og gnavede kødben sammen

Du kan læse resten af, Dejligt besøg i kennelen i dag her.!