|
|
Det er et stykke tid siden at jeg fik indrettet den anden af de store katte volierer og fik sat mine unge hunkatte derind. Jeg har dog ikke fået lavet indlæg med billeder derovre fra førend i dag. Jeg fik en del katteting forærende i går og det er altid en stor fornøjelse at forsøge at forbedre indretningen til mine nysgerrige Russian Blue katte, for de er så nysgerrige og legesyge så jeg ofte må flytte dem fra det jeg er i gang med for ellers kan jeg slet ikke komme videre med det. Jeg fik taget rigtig mange billeder
Du kan læse resten af, Et kik ind i den ene katte voliere her.!
I dag fik jeg endelig taget kameraet frem da det var legetid for hvalpene i køkkenet. Jeg må nok indrømme at det er noget sent at få taget billeder af dem nu, men til gengæld fik jeg da taget nogle rigtig gode billeder da jeg endelig kom i gang. Alt kan jo bruges som legetøj og i dag fik hvalpene stjålet min støvekost som Samson og Salomon kæmpede om retten til at bide i stykker. Hvalpene har fået navne nu og det blev : Salomon er sort m hvidt og han fik en grøn snor. Samson er tri colour og
Du kan læse resten af, Huldas dejlige hvalpe her.!
I dag passede det lige at jeg fik taget nye billeder af tæverne ude i haven. Jeg ville jo gerne have et nyt godt billede af alle mine hunde her, meen det var nu ikke dem alle der var lige samarbejdsvillige. Statistisk set burde det være lige så vanskeligt at tage et billede af samtlige hunde foran kameraet der vender rumpen mod kameraet, som det er at få taget et billede hvor alle hunde viser sig fra sin smukkeste side. Det er nu ikke helt min opfattelse, men det gør nok også en del at jeg lister alene rundt i
Du kan læse resten af, Tæverne i haven her.!
I dag tog jeg nogle af mine hunde ud på gårdspladsen, hvor jeg lige havde slået græsset. Det var bare min mening at tage lidt blandede lege billeder af dem. Da jeg bagefter kiggede billederne igennem, viste det sig at jeg havde fået nogle lækre billeder af Miranda og Chilli som ellers har været vanskelige at få gode billeder af. Jeg tænker mig at det har noget at gøre med de enkelte solstrejf der kom ind imellem.
DK02648/2021 Askim`s Ma-Chi Miranda
Miranda
Miranda
Miranda
DK16390/2011
Du kan læse resten af, Min fine Miranda og hendes far Chilli her.!
I dag har jeg været på besøg hos DK20203/2018 Askim`s Ol-Fri Hondo = Hondo sammen med DK15607/2014 Askim`s Le-Gan Ayla = Ayla og det fik hundene rigtig meget sjov ud af. De bedste billeder fik jeg dog når hundene stod nogenlunde stille. Man kan godt se at Ayla er noget forbeholden overfor sådan en anmassende hanhund, der vil snuse hende både her og der, men det gik nu meget hurtigt over. Jeg synes de to smukke hunde klæder hinanden og selvom Ayla har fældet det meste af sin dejlige pels så er hun i besiddelse af næsten lige så flotte
Du kan læse resten af, På besøg hos Hondo her.!
Anton er en rigtig lækker hund der har mange af de ting som jeg sætter højt hos en Tibetansk Spaniel. Han sundhedsresultater er fejlfrie og hans temperament er helt i top. Han er smukt bygget med kraftige benstammer og en lækker pels og så er han godkendt til avl. Hans far er DK00078/2009 Kri Kris Odysseus som kaldtes Odin og moderen til ham er Askim`s Le-Xol Rhina = Rhina, der er efter en højt premieret svensk hanhund og min højt elskede Grothovda`s Ley-La. Anton har arvet nogle meget specielle mørke farve gener fra sine forfædre som der ikke er mange
Du kan læse resten af, DK17924/2016 Anton har været på besøg i dag. her.!
|
|